کفی سه بعدی مناسب و ویژگیهای آن
نوشته شده توسط : محمد رفیعی

اگر شما به فکر تعویض کفی‌های کارخانه‌ای بی کیفیت خود با کفی سه بعدی فابریک حفاظت شده هستید، ما چند دلیل ساده برای متقاعد کردن شما داریم. اگرچه شما بر روی کفی سه بعدی خودرو قرار نیست راه بروید، آنها در معرض استهلاک کمتری قرار دارند.

کفی سه بعدی خودرو در مقایسه با کفپوش‌های خانگی با مقادیر زیادی آلودگی مواجه می‌شوند که در معرض آنها قرار دارند و قبل از سوار شدن به ماشین هیچ فضایی برای از بین بردن این آلودگی‌ها وجود ندارد. آنها باید در مقابل برف ذوب شده، نشت مایعات، ریزش مواد غذایی، خاک رس و شن و ماسه مقاوم باشند و به راحتی قابل تمیزکاری باشند.

اما بیشتر کفی‌های کارخانه‌ای به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا ظاهر خوبی در نمایشگاه داشته و شما را وسوسه کنند تا وسیله نقلیه را بخرید. آنها به منظور ارائه کارآیی بالا ساخته نشده‌اند و تمام ویژگی‌هایی که شما از یک پوشش محافظ خودرو می خواهید را ندارند.

 

Suitable 3D mattress for car

 

تمام ویژگی هایی که از یک کفی سه بعدی می‌خواهید

انواع مختلف کفی سه بعدی نوعی از لوازم جانبی هستند که پوشش اصلی کف خودرو را از آسیب و خرابی محافظت می‌کنند.

  • دارای قابلیت نفوذ ناپذیری در برابر انواع نشتی‌ها هستند که باعث خشک و تمیز ماندن کف خودرو می‌شوند.
  • لبه‌هایی دارند که پاهای شما را بالاتر از کف خودرو نگه می‌دارند که باعث می‌شود کفش‌های شما خشک و تمیز بماند
  • دارای سطوحی هستند که به راحتی قابل تمیز کردن هستند
  • به راحتی می‌توانید کفی سه بعدی را برای تمیزکاری از خودرو جدا و خارج کنید و به راحتی می‌توانید آنها را مجددا نصب کنید
  • هنگامی که آنها را بلند می‌کنید، آلودگی‌های موجود در سطح آن بر روی کف خودرو نمی‌ریزند
  • می‌توانید با شلنگ کفی سه بعدی را بشویید
  • به سرعت خشک شده و آماده نصب مجدد می‌شوند
  • در مناطقی که بیشترین سایش را دارند، تقویت شده‌اند
  • به صورت ایمن در محل نصب شده باقی می‌مانند

کفی سه بعدی خودرو احتمالا کاربردی ترین لوازم جانبی هستند که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه‌های شما می‌شوند. آنها باعث می‌شوند به راحتی بتوانید کف خودروی خود را تمیز نگه دارید و در واقع ظاهر کف خودروی شما را تمیز و جدید، نگه می‌دارند. با یک کفی سه بعدی که ظاهری جدید دارد، ارزش تجاری وسیله نقلیه شما افزایش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد، چرا که فضای داخلی تمیز نشان دهنده مراقبت و نگهداری خوب از آن بوده است. اگر از فضای داخلی خودروی خود به خوبی نگهداری و مراقبت کرده باشید، مردم و اطرافیان فکر می‌کنند به احتمال زیاد به سایر بخش‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته و از آنها به خوبی مراقبت و نگهداری کرده‌اید.

 

فواید کفی سه بعدی

کفی سه بعدی مدرن نه تنها حفاظت کاملی از تشک‌های اصلی کف خودروی شما را ارائه می‌دهند، بلکه جلوه خوبی نیز به آن می‌دهند. شما دیگر نیازی به تبدیل فضای داخلی راحت خود به مانند یک کامیون ندارید تا بخواهید از کف آن حفاظت کنید و می‌توانید ظاهر لوکس آن را حفظ کنید. با موارد مدرن شما می‌توانید احساس راحتی و جلوه داخلی خوب را همزمان داشته باشید، حتی زمانیکه کفی سه بعدی را نصب می‌کنید. کفی سه بعدی ترموپلاستیک مدرن به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا ترکیبی از حفاظت خوب و یک ظاهر شیک و حس لامسه لطیف را ارائه دهند.

همچنین لایه‌های محافظی وجود دارند که یک سطح نایلونی را با کفی سه بعدی ترکیب می‌کنند، به همین ترتیب می‌توانید رنگ آن را به گونه‌ای انتخاب کنید که با پوشش اصلی کف شما هماهنگ باشد. تنها چیزی که باعث تمایز این کفی‌ها می‌شود، کانال‌هایی است که مایعات ریخته شده بر روی کف خودرو را از پاهای شما دور نگه می‌دارد. در غیر این صورت آنها مشابه موکت به نظر می‌رسند.

کفی سه بعدی حتی زمانی که درجه حرارت بسیار پایین است باید انعطاف پذیری خود را حفظ کنند. آنها باید بی بو بوده و بدون توجه به میزان درجه حرارت هرگز نباید چسبنده شوند. کفی سه بعدی مدرن نه تنها دارای برش‌های سفارشی برای سازگاری با تمام وسایل نقلیه شخصی هستند، بلکه همچنین به صورت سفارشی نیز طراحی شده‌اند.





:: برچسب‌ها: کفی سه بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: